top of page

1С:SALARIU ȘI MANAGEMENTUL PERSONALULUI

Configurația „Gestionare salariu și resurse umane pentru Moldova” este oferită ca instrument de implementare a politicii de personal a unei întreprinderi, precum și de automatizare a diverselor servicii ale întreprinderii, de la serviciul de management al personalului și manageri de linie până la contabili în următoarele domenii:

  • planificarea nevoilor de personal;
  • asigurarea de afaceri cu personal;
  • managementul competențelor, instruirea, certificarea angajaților;
  • managementul instruirii personalului;
  • gestionarea motivației financiare a personalului;
  • planificarea eficientă a angajării personalului;
  • contabilitatea personalului și analiza componenței personalului;
  • relațiile de muncă, inclusiv gestionarea evidențelor personalului;
  • calculul salariilor personalului;
  • gestionarea decontărilor de numerar cu personalul, inclusiv depunerea;
  • calcularea impozitelor reglementate de lege și a contribuțiilor din fondul de salarii;
  • reflectarea salariilor acumulate și a impozitelor în costurile întreprinderii

Configurația vă permite să desfășurați activități de gestiune și contabilitate în numele mai multor organizații (care pot fi înregistrate ca persoane juridice sau antreprenori individuali) care alcătuiesc o singură întreprindere. În plus, configurația asigură menținerea paralelă a două tipuri de contabilitate - managerială și reglementată: contabilitatea de gestiune este menținută pentru întreprindere în ansamblu, iar contabilitatea reglementată este menținută separat pentru fiecare organizație (entitate juridică proprie sau persoană fizică).

Planificarea nevoilor de resurse umane se realizează în planul de personal. Datele inițiale pentru planificare pot proveni din sistemele de producție.Planul de personal vă permite să planificați poziții organizaționale, un plan de evenimente pentru schimbări în pozițiile organizaționale și un fond de costuri de muncă. Cu ajutorul rapoartelor privind starea planului de personal, puteți obține o evaluare a eficienței muncii de recrutare, numărul de posturi vacante și date despre costurile planificate cu personalul.

Subsistemul de recrutare este conceput pentru a documenta și automatiza procesul de selectare și evaluare a candidaților. Subsistemul asigură stocarea datelor personale despre candidați ca persoane fizice: stocarea materialelor care apar în procesul de lucru cu un candidat, de la CV-uri până la rezultatele sondajului; pregătirea întâlnirilor cu candidații și înregistrarea deciziilor luate până la angajare. Instrumentul principal al sistemului este locul de muncă automatizat „Manager de contact”, cu ajutorul căruia este posibilă efectuarea tuturor etapelor de lucru pentru a ocupa posturile vacante.

Subsistemul de management al competențelor asigură evaluarea personalului, inclusiv controlul rezultatelor și al calității evaluării. Pe baza evaluării angajatului (certificarea), se iau decizii cheie ale personalului: angajare, rotație, modificări ale salariilor, necesitatea instruirii, concedierea.

Subsistemul de instruire a personalului vă permite să planificați pregătirea personalului și să controlați eficacitatea evenimentelor de instruire.

Ca parte a subsistemului de gestionare a motivației financiare a angajaților, schemele de motivare pot fi dezvoltate și aplicate folosind diverși indicatori de performanță (KRI) atât ai unui angajat individual, cât și a întreprinderii în ansamblu. Atunci când se dezvoltă scheme de motivare, se poate utiliza un număr arbitrar de tipuri de angajamente și este posibil să se conceapă un algoritm de calcul al angajamentelor.

Subsistemul de planificare a forței de muncă vă permite să planificați întâlniri ale angajaților întreprinderii, inclusiv cu terți, și organizarea de evenimente. În plus, planificarea următoarelor vacanțe ale angajaților întreprinderii este susținută prin intermediul unui sistem de aprobare a deciziilor luate.

Contabilitatea personalului unei întreprinderi implică stocarea nu numai a datelor personale despre angajați, ci și a unor informații oficiale precum unitatea și poziția în care lucrează angajatul, telefoanele de la birou și alte informații de contact. În plus, cariera angajatului este înregistrată: angajare, călătorii oficiale, vacanțe și călătorii de afaceri până la concediere inclusiv.

În subsistemul calcul salarii și contabilitate sunt rezolvate sarcinile de automatizare a activităților atât ale managerilor care iau decizii cu privire la salariile personalului, cât și ale contabililor de salarizare.

Subsistemul asigură menținerea decontărilor reciproce cu angajații întreprinderii, precum și contabilizarea costurilor cu forța de muncă ca parte a costului produselor și serviciilor. Subsistemul vă permite să automatizați întregul complex de decontări cu personal, de la introducerea documentelor privind producția efectivă, plata concediilor medicale și concediilor, până la formarea documentelor pentru plata salariilor și a depozitului, precum și raportarea către stat. autoritatile de supraveghere.

Subsistemul implementează principalele forme de remunerare utilizate la întreprinderile cu auto-susținere: forme de remunerare bazate pe timp (folosind tarife lunare, zilnice și orare) și forme de remunerare la bucată, precum și variantele acestora - forme de remunerare bonus de timp și prime de lucru la bucată. .

Subsistemul de calcul al impozitelor reglementat de legislația Republicii Moldova din fondul de salarii prevede contabilizarea automată a veniturilor primite de salariați în scopul calculării impozitului: asigurări sociale, fond de pensii, fond de asigurări de sănătate și impozit pe venit. Pe baza rezultatelor contabilizării veniturilor, sumelor calculate pentru impozite și contribuții, se formează raportarea reglementată.

Un subsistem flexibil de contabilizare a salariilor acumulate și a impozitelor vă permite să configurați în mod arbitrar ordinea în care aceste sume se reflectă în costurile întreprinderii, să primiți rapoarte analitice cu privire la rezultatele calculelor și să transferați automat aceste date în configurația standard " 1C: Contabilitatea 8 pentru Moldova”.

bottom of page